بهترین روش طراحی سایت
نوشته شده توسط : ایفانت

جای تعجب است که چگونه در طول فرآیند طراحی  سایت ارزان  به برچسب عنوان صفحه و توضیحات متا تگ ها  توجه کمی شده است . در واقع، زمانی که در مورد این موضوع صحبت میشود طراحان وب سایت به فکر فرو میروند چه برسد به صاحبان سایت. در این مقاله به تعریف این شرایط میپردازیم تا شما متوجه شوید که آنها از اجزای کلیدی طراحی وب سایت موثرتر هستند . این مقاله همچنین شامل جزئیاتی در مورد چگونه نوشتن برچسب ها نیز میشود.
در هنگام اجرای جستجو در هر یک از موتورهای جستجوی بزرگ، نتایج به دست آمده با وب سایت های مرتبط تری ارتباط بر قرار میکنند و نتایج مرتبط تر ابتدا نشان  داده میشود. در گوگل محتویات هر صفحه با عنوانی با قلم بزرگ آبی نمایش داده میشود ، همچنین به عنوان یک توصیف کوتاه با فونت کوچکتر سیاه مطالبی نیز ارائه میشود. در اصطلاحات طراحی وب سایت، متن آبی تگ عنوان و متن سیاه و سفید توضیحات متا نام دارد که هر دو در کدهای HTML غیر فعال سایت قرار دارند.

در موتور های جستجو برای تگ عنوان و توضیحات متا تفاوت هایی وجود دارد که اولین تفاوت عمده آنها طول کاراکتر است. در حال حاضر گوگل با نمایش 70 کاراکتر برای تگ عنوان و 150 کاراکتر برای توصیف متا فعالیت میکند اما یاهو و بینگ به نوبه خود با نمایش 72 و 65 کاراکتر برای برچسب های عنوان و 161 و 150 کاراکتر برای توضیحات متا فعالیت میکنند.
تفاوت دوم قابل توجه این است که کلمات در تگ عنوان صفحه پررنگ است. در جستجوی کلمات ، در بولدینگ کردن کلمات گوگل کلمات پرس و جو شده در جستجو را بولد میکند و این مسئله در هر دو تگ  عنوان و توصیف متا انجام میشود . یاهو از سوی دیگر علاوه بر بولدینگ کلمات کلیدی واقعی با استفاده از یک الگوریتم جغرافیایی و کدگذاری شهری که از آن جستجو میشود را نمایش میدهد.

در حالی که عنوان و توضیحات تگ ها وزن بسیار کمی دارند اما شرایط استفاده از بهینه سازی موتور جستجو برای آنها بسیار مهم است. مسائل مربوط به جذب بازدید کننده های بازاریابی اینترنتی  بالقوه نیز بسیار مهم است به خصوص بازدید کنندگانی  که برای اولین بار روی صفحه وب سایت شما کلیک میکنند و یا بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را بر اساس متن این برچسب ها باز میکنند. آنها مجموعه ای از انتظارات دارند آنهم در مورد توضیحاتی که شما به عنوان توضیحات متا و یا تگ عنوان خود قرار داده اید .

مهم ترین قانون این است که به خاطر داشته باشید که برچسب های عنوان و توصیف متا توسط انسان ها مورد ارزیابی قرار داده میشود و سپس تصمیم گرفته میشود که آیا می خواهد بر روی این نتیجه از موتور جستجو کلیک کند یا خیر. بنابراین، آنها  باید با وضوح بسیار خوبی آنچه که به عنوان تگ عنوان یا توصیف متای سایت است را ببینند و در مورد وضعیت سایت اطلاعات خوبی کسب کنند.

یک راه خوب برای استفاده از کلمات مناسب این است که تگ های عنوان و توضیحات متای سایر رقبا را با دقت بررسی کنید  ، ببینید از چه کلماتی استفاده کرده اند ، چه چیزهایی را حذف کرده اند ، چگونه جمله بندی کرده اند و ....

 

منبع : مقاله بهترین روش طراحی سایت از سایت ایفانت




:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان , سئو , برندینگ , بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: